Sosiaalinen media

Vasta-alkaja? Sosiaalinen media selitettynä

KARI HARJU

Kari Harju on internetmarkkinoinnin asiantuntija ja Saleslion Suomi Oy:n toimitusjohtaja. Kari Harju on toiminut yrittäjänä yli 15 vuotta.

Tuntuuko sinustakin toisinaan siltä, että sosiaalisen median eri sovellusten viidakko kasvaa jatkuvasti tiheämmäksi? Aiheuttaako sosiaalisen median kehityksen seuraaminen lähinnä ahdistusta inspiraation sijaan?
Ei hätää, et ole infoähkysi kanssa yksin. Vaikka moni mieltää edelleen sosiaalisen median tarkoittavan käytännössä samaa kuin blogit ja Facebook, on internetmarkkinoijalla käytössään monia muitakin tapoja tavoittaa yleisönsä – eli potentiaaliset asiakkaansa.
Sosiaalinen_media_painikkeet
 
Olennaista viestintästrategian suunnittelussa on ymmärtää, miten kutakin sosiaalisen median kanavaa voi hyödyntää. Kaikkia kanavia ei tietenkään kannata ottaa mukaan viestintästrategiaan. Tavoiteltava kohderyhmä määrää, mitä sosiaalisen median kanavia kulloinkin kannattaa käyttää – ja miten.
Seuraava monelle sosiaalisesta mediasta tuttu humoristinen jaottelu esittää selkeästi, mistä muutamissa tunnetuimmissa sosiaalisen median kanavissa on kyse. Kun haluat vinkkejä tai vakavampaa ohjeistusta siihen, kuinka voisit hyödyntää sosiaalisen median kanavia omassa internetmarkkinoinnissasi, soittele ja kysy!
SOSIAALINEN MEDIA SELITETTYNÄ

Miten markkinoidaan yritykselle sosiaalisessa mediassa?

LUE LISÄÄ
MUUT ARTIKKELIT

Jätä soittopyyntö

Saimmeko huomiosi?
Keskustellaanko markkinoinnistasi?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.