Markkinointi vinkit

Yhdistä hakusanamainonta radiomainontaan!

KARI HARJU

KARI HARJU

linkedin

Kari Harju on internetmarkkinoinnin asiantuntija ja Saleslion Suomi Oy:n toimitusjohtaja. Kari Harju on toiminut yrittäjänä yli 15 vuotta.

Saleslion Suomi Oy on markkinointiyhteistyössä Googlen ja Radio Novan kanssa. Konseptin tuotteena on yhdistää sekä radiomainonta että verkkomainonta, jolloin näkyvyys lisääntyy huomattavasti ja markkinointi tehostuu entisestään.

Idea pähkinän kuoressa:

Vaihe 1. Potentiaalinen asiakas kuulee radiosta mainoksen
Vaihe 2. Hän muistaa mainoksessa esiintyneen avainsanan ja kirjoittaa sen Googleen
Vaihe 3. Yrityksen Google-mainos  nousee hakutuloksissa kärkeen kyseessä olevalla radiomainoksessakin käytetyllä hakusanalla
Vaihe 4. Potentiaalinen asiakas päätyy mainostajan verkkosivuille tai verkkokauppaan
Vaihe 5. Potentiaalisesta asiakkaasta tuli aito asiakas
 
Yhdistä siis tehokkaasti perinteinen mainonta internetmarkkinointiin niin saat tuplasti näkyvyyttä ja huikeita tuloksia!
Lue Markkinointi ja Mainonta -lehden artikkeli yhteistyöstämme täältä!
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Puuduttaako blogaaminen? Vinkkejä parempaan postaukseen

LUE LISÄÄ
Puuduttaako blogaaminen? Vinkkejä parempaan postaukseen
MUUT ARTIKKELIT

JUTTELE KANSSAMME

Kerromme miten,
verkkokauppasi voisi kasvaa

VARAA ILMAINEN AUDITOINTI