Sähköpostimarkkinointi on yleensä verkkokaupan kannattavin myyntikanava. Älykkään ja oppivan Klaviyo sähköpostimarkkinointi alustan avulla voimme auttaa sinua helposti nostamaan myyntiäsi.
Kaupan liikevaihto: | 200 934 € |
Sähköpostin osuus: | 85 841 € |
Sähköpostimarkkinointi toi asiakkaalle kuukauden 200 934 euron kokonaisliikevaihdosta 85 841 euroa, eli 43 % myynnistä. Trendi on edelleen nouseva.
Sähköpostin avaus %: | 58,2 % |
Klikkanneita : | 14,1 % |
Tarkasti kohdennettu segmenteittäin lähetetty sähköpostimarkkinointi saa aikaan paremmat avaus- ja klikkausprosentit ja päivänselvästi se saa aikaan parempia tuloksia.
Sähköpostin lv: | 49 132 € |
Automaatiot: | 15 209 € (31%) |
Sähköpostimarkkinointi toi asiakkaalle liikevaihtoa kuukauden aikana 49 132 €, näistä 15 209, eli 31 prosenttia tuli sähköpostimarkkinointi automaatioiden kautta. Ei siis kampanjoiden.
Klaviyo on yksi maailman johtavista verkkokaupoille suunnatuista sähköpostimarkkinoinnin automaation järjestelmistä. Miksi valita Klaviyo ja Saleslion?