Miten tuotesyötteiden optimointi tehostaa verkkokauppasi myyntiä?
Optimoidut tuotesyötteet takaavat tuottavaa markkinointia
Näkyvyys Google Shoppingissa ja vertailusivustoilla saavutetaan helposti, mutta saada niistä korkean ROAS:n omaavia markkinointikanavia onkin sitten toinen asia.
Heikot tuotesyötteet maksavat verkkokaupalle turhia klikkejä
Jokaisella kanavalla on omat vaatimukset, ja erittäin harvoin yksi syöte palvelee useita kanavia. Tästä syystä verkko on pullollaan epärelevantteja shopping mainoksia. Heikot tuotesyötteet nostavat vääriä tuotteita mainoksiin, vievät verkkokaupalta turhia klikkejä, ja turhauttavat asiakkaan.
Parhaat tulokset saavutetaan seuraavien osa-alueiden yhdistelmästä:
- Hyvästä suunnittelusta.
- Laadukkaista tuotesyötteistä
- Älykkäistä tarjousstrategioista.
- Tarkasta kanavakohtaisesta tuloseurannasta.
- Jatkuvasta optimoinnista.
- Alan parhaista työkaluista ja algoritmeista.