Sähköpostimarkkinointi on yleensä verkkokaupan kannattavin myyntikanava. Älykkään ja oppivan Klaviyo sähköpostimarkkinointi alustan avulla voimme auttaa sinua helposti nostamaan myyntiäsi.
Kaupan liikevaihto: | 200 934 € |
Sähköpostin osuus: | 85 841 € |
Sähköpostimarkkinointi toi asiakkaalle kuukauden 200 934 euron kokonaisliikevaihdosta 85 841 euroa, eli 43 % myynnistä. Trendi on edelleen nouseva.
Sähköpostin avaus %: | 58,2 % |
Klikkanneita : | 14,1 % |
Tarkasti kohdennettu segmenteittäin lähetetty sähköpostimarkkinointi saa aikaan paremmat avaus- ja klikkausprosentit ja päivänselvästi se saa aikaan parempia tuloksia.
Sähköpostin lv: | 49 132 € |
Automaatiot: | 15 209 € (31%) |
Sähköpostimarkkinointi toi asiakkaalle liikevaihtoa kuukauden aikana 49 132 €, näistä 15 209, eli 31 prosenttia tuli sähköpostimarkkinointi automaatioiden kautta. Ei siis kampanjoiden.
Klaviyo on yksi maailman johtavista verkkokaupoille suunnatuista sähköpostimarkkinoinnin automaation järjestelmistä. Miksi valita Klaviyo ja Saleslion?
Suunnittelemme tuotesivusi uudelleen, jotta saat enemmän myyntiä – valmista kahdessa päivässä.