Verkkokaupan konversio- optimointi

98% verkkosivustosi kävijöistä ei osta sinulta tänään. Parannamme tulosprosenttiasi, jolloin enemmän kävijöitä muuttuu ostajiksi.

KYSY MITEN

Verkkokaupan konversio-optimointi

Verkkokaupan konversioprosentin optimointi on dataan pohjautuva kurinalainen prosessi, jolla pääsääntöisesti kasvatetaan verkkosivuston kävijöiden ostoksen tehneiden prosenttiosuutta. Haluttu toimenpide voi toki olla mitä tahansa ostoksen tekemisestä uutiskirjeen tilaamiseen.

Verkkokaupan konversioprosentin nostaminen lisäämättä mainosbudjettia on minkä tahansa verkkokaupan konversio-optimointi hankkeen tavoite.

Jos sinulla on verkkokauppa ja tavoitteenasi on sivuston myynnin kasvattaminen, sinun on optimoitava konversioprosenttiasi. Jos verkkosivustoasi ei ole riittävän tehokas muuntamaan vierailijoita ostajiksi, tuhlaat rahaa riippumatta siitä, kuinka paljon rahaa käytät markkinointiin.

 

Me voimme auttaa jos olet….

  • Turhautunut verkkokauppasi alhaiseen myyntiin
  • Kärsit alhaisesta konversioprosentista
  • Maksat liikenteestä, joka ei konvertoidu tehokkaasti
  • Väsynyt hylättyihin ostokoreihin
  • Et ole tyytyväisen verkkokauppasi ulkoasuun
  • Valmis kasvattamaan myyntiäsi

Verkkokaupan konversio-optimointipalvelumme auttavat sinua ymmärtämään, miksi useammat kävijät eivät osta verkkosivustoltasi. Sitten korjaamme sen.

 

JUTTELE KANSSAMME

Kerromme miten,
verkkokauppasi voisi kasvaa

VARAA ILMAINEN AUDITOINTI

Haluatko tehostaa Google shopping markkinointiasi?

Jätä sähköpostisi ja voit ladata 10 vinkkiä Google shopping kampanjasi tehostamiseen.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.