98% verkkosivustosi kävijöistä ei osta sinulta tänään. Parannamme tulosprosenttiasi, jolloin enemmän kävijöitä muuttuu ostajiksi.
Verkkokaupan konversioprosentin optimointi on dataan pohjautuva kurinalainen prosessi, jolla pääsääntöisesti kasvatetaan verkkosivuston kävijöiden ostoksen tehneiden prosenttiosuutta. Haluttu toimenpide voi toki olla mitä tahansa ostoksen tekemisestä uutiskirjeen tilaamiseen.
Verkkokaupan konversioprosentin nostaminen lisäämättä mainosbudjettia on minkä tahansa verkkokaupan konversio-optimointi hankkeen tavoite.
Jos sinulla on verkkokauppa ja tavoitteenasi on sivuston myynnin kasvattaminen, sinun on optimoitava konversioprosenttiasi. Jos verkkosivustoasi ei ole riittävän tehokas muuntamaan vierailijoita ostajiksi, tuhlaat rahaa riippumatta siitä, kuinka paljon rahaa käytät markkinointiin.
Verkkokaupan konversio-optimointipalvelumme auttavat sinua ymmärtämään, miksi useammat kävijät eivät osta verkkosivustoltasi. Sitten korjaamme sen.