Jos sinulla on verkkokauppa, tai ajattelet sellaisen perustamista. On sinun kiinnitettävä erityistä huomiota ostoskorin hylkäysprosentti lukuun. Se kertoo sen, kuinka moni ostoskorin täyttäneistä hylkää sen suorittamatta ostosta.
Alla oleva infograph osoittaa että keskiarvoisesti 65,23 % ostoskoreista hylätään. Infograph kertoo myös tärkeimpiä syitä ostoskorin hylkäämiseen.
Perusta verkkokauppa, mutta ajattele tuottoa.
Monen verkkokaupan perustajan unelmissa ja toiveissa on isojen rahojen saanti helpolla. Valitettavasti totuus on kuitenkin usein aivan toisenlainen. Verkkokauppa vaatii menestyäkseen jatkuvaa työtä ja pienten asioiden jatkuvaa kehittämistä ja testaamista.
Alla oleva kuva kertoo myös, että keskiverto verkkokaupan ostosprosentti on 2,13%.
Tämä tarkoittaa sitä, että sadasta sivullasi vierailevasta ihmisestä vain 2 ostaa. Tätä lukua on helppo käyttää työlukuna, kun lasket tarvittavien vierailijoiden määrää suhteessa haluttuun liikevaihtoon.
Sinua saattaa kiinnostaa myös tämä verkkokaupan perustaminen artikkeli.
Mikä on Sinun verkkokauppasi hylkäysprosentti? Tarvitsetko kenties apua sen kehittämiseen.
Ota yhteyttä.
Infographic by – Website Optimization Company Invesp