Blogi

Täältä voit lukea viimeisimmät suuntaukset ja parhaat käytännöt digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan alalla.

Miksi toinen ostos on verkkokaupalle kriittisen tärkeä?

LUE LISÄÄ
Miksi toinen ostos on verkkokaupalle kriittisen tärkeä?

Miten Shopify laskee palaavien asiakkaiden osuuden ja miksi se ei ole paras tapa

Shopidy Returning Customer Rate kertoo, kuinka suuri osa asiakkaista palaa tekemään toisen oston. Tämä mittari voi johtaa myös harhaan.

LUE LISÄÄ
Miten Shopify laskee palaavien asiakkaiden osuuden ja miksi se ei ole paras tapa

Mikä on paras aika ja päivä lähettää sähköpostimarkkinointia verkkokaupalle vuonna 2025?

LUE LISÄÄ
Mikä on paras aika ja päivä lähettää sähköpostimarkkinointia verkkokaupalle vuonna 2025?

Kuinka usein verkkokaupan kannattaa lähettää sähköpostimarkkinointia

LUE LISÄÄ
Kuinka usein verkkokaupan kannattaa lähettää sähköpostimarkkinointia

Kuinka kasvattaa verkkokaupan keskiostosta ja miten se tehdään väärin

LUE LISÄÄ
Kuinka kasvattaa verkkokaupan keskiostosta ja miten se tehdään väärin
lataa lisää artikkeleita

Tilaa ilmainen tuotesivusi parannus! 

Suunnittelemme tuotesivusi uudelleen, jotta saat enemmän myyntiä – valmista kahdessa päivässä.

TILAA ILMAINEN TUOTESIVUSI PARANNUS