Sosiaalinen media

Sosiaalinen media yrityksissä

KARI HARJU

Kari Harju on internetmarkkinoinnin asiantuntija ja Saleslion Suomi Oy:n toimitusjohtaja. Kari Harju on toiminut yrittäjänä yli 15 vuotta.

Sosiaalinen media yrityksissä
Sosiaalisesta mediasta tuntuvat nykyään puhuvan aivan kaikki. Useimmille on jo päivänselvää, että läsnäoloa uudessa kaksisuuntaisessa mediassa ei enää oikein voi välttääkään. Samaan aikaan monet yritykset miettivät kuumeisesti, minne siellä sosiaalisessa mediassa oikein tulisi mennä ja mikä tärkeintä, mitä ihmettä siellä sitten voisi tehdä.
Viestinnälle ja läsnäololle missä tahansa mediassa, sosiaalisessa tai perinteisessä, tulisi aina olla olemassa vankat perusteet. Läsnäolo sosiaalisessa mediassa tulee olla, kuten missä tahansa muuallakin, tavoitteellista. Tässä pikaoppaassa näet helposti yhdellä silmäyksellä, millä tavalla voisit yrityksesi läsnäoloa sosiaalisessa mediassa edistää. Sosiaalinen media elää ja kehittyy jatkuvasti.
Uudet kanavat syrjäyttävät vanhoja, tuoreet ideat korvaavat jo kokeillut. Siksi olemme valinneet kanavaesimerkkeihin ainoastaan tunnetuimpia ja vakiintuneimpia kanavia. Toivomme, että tämä kaavio auttaa sinua ja yritystäsi hahmottamaan uutta mediaa ja sen mahdollisuuksia entistä selkeämmin!

Tomitusjohtaja, tiedätkö kuinka sinun tulisi toimia SoMe:ssa?

LUE LISÄÄ
MUUT ARTIKKELIT

Jätä soittopyyntö

Saimmeko huomiosi?
Keskustellaanko markkinoinnistasi?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.