Moni verkkokauppa markkinoi sokkona: tehdään kampanjoita, ajetaan mainontaa – mutta ei ymmärretä, mikä oikeasti toimii.
Customer Revenue Optimiser on Saleslionin kehittämä kasvumalli,
joka rakentuu yhdelle periaatteelle: ymmärrä asiakastasi paremmin.
Kun tiedät, miksi asiakas ostaa – ja miksi ei – voit rakentaa ostopolun, joka tuottaa tulosta.
Vasta sitten kannattaa puhua skaalaamisesta.
Data ja käyttäytyminen kertovat, missä kohtaa ostopolku katkeaa ja mitä pitää korjata.
Pienillä muutoksilla saat enemmän kauppaa nykyisistä kävijöistä.
Autamme rakentamaan ostokokemuksen, joka tuo asiakkaan takaisin, ei katoa muistista.
Painopiste ei ole kertamyynnissä, vaan pitkäaikaisessa asiakassuhteessa.
Sähköpostit, uudelleenmarkkinointi, automaatiot ja sivuston optimointi tukevat samaa tavoitetta.
Skaalaaminen kannattaa vasta, kun perusta on kunnossa. Me autamme rakentamaan sen.
Tunnistetaan pullonkaulat
Aloitamme analyysillä: mikä estää myyntiä, missä asiakaspolku vuotaa ja mihin kannattaa tarttua ensin.
Rakennetaan asiakasarvoa
Parannamme konversiota, asiakaskokemusta ja palaavuutta – optimoimme ostokokemuksen kokonaisuutena.
Skaalataan kun perusta on kunnossa
Kun asiakasarvo ja prosessit toimivat, on aika kasvattaa kauppaa kannattavasti – ei riskillä, vaan rakenteella.
Ville Peltonen
Kotirobo.fi
Jos haluat kumppanin, joka ei tarjoa geneerisiä kampanjoita vaan ymmärtää, miten asiakasarvoa rakennetaan, varaa suora etäpalaveri kanssamme.
Käydään yhdessä läpi, missä verkkokauppasi seisoo nyt – ja mitä vaaditaan, että se voi kasvaa kannattavasti.
Varaa aika, jutellaan ilman sitoumuksia.
Tilaa uutiskirjeemme saadaksesi tuoreimmat päivitykset ja markkinointivinkit
Tilauksella hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja vastaanotat meiltä ajankohtaisia päivityksiä.
Pikalinkit
© 2025 Saleslion.fi. Kaikki oikeudet pidätetään.