Skip to content

Miksi verkkokauppasi asiakkaat eivät osta – tai palaa?

Moni verkkokauppa markkinoi sokkona: tehdään kampanjoita, ajetaan mainontaa – mutta ei ymmärretä, mikä oikeasti toimii.

Customer Revenue Optimiser on Saleslionin kehittämä kasvumalli,
joka rakentuu yhdelle periaatteelle: ymmärrä asiakastasi paremmin.

Kun tiedät, miksi asiakas ostaa – ja miksi ei – voit rakentaa ostopolun, joka tuottaa tulosta.


Vasta sitten kannattaa puhua skaalaamisesta.

Miten Customer Revenue Optimiser auttaa verkkokauppaasi kasvamaan?

Ymmärrät, miksi asiakkaasi ostavat – ja miksi eivät

Data ja käyttäytyminen kertovat, missä kohtaa ostopolku katkeaa ja mitä pitää korjata.

Parannat konversiota ilman uuden liikenteen ostamista

Pienillä muutoksilla saat enemmän kauppaa nykyisistä kävijöistä.

Saat ensikertaa ostaneet asiakkaat palaamaan – yhä uudelleen

Autamme rakentamaan ostokokemuksen, joka tuo asiakkaan takaisin, ei katoa muistista.

Kehität asiakasarvoa, et pelkkää liikevaihtoa

Painopiste ei ole kertamyynnissä, vaan pitkäaikaisessa asiakassuhteessa.

Yhdistät markkinoinnin ja teknologian yhdeksi kokonaisuudeksi

Sähköpostit, uudelleenmarkkinointi, automaatiot ja sivuston optimointi tukevat samaa tavoitetta.

Kasvatat kauppaa järkevästi – et summamutikassa

Skaalaaminen kannattaa vasta, kun perusta on kunnossa. Me autamme rakentamaan sen.

Näin Customer Revenue Optimiser -prosessi etenee

Tunnistetaan pullonkaulat

Aloitamme analyysillä: mikä estää myyntiä, missä asiakaspolku vuotaa ja mihin kannattaa tarttua ensin.

Rakennetaan asiakasarvoa

Parannamme konversiota, asiakaskokemusta ja palaavuutta – optimoimme ostokokemuksen kokonaisuutena.

Skaalataan kun perusta on kunnossa

Kun asiakasarvo ja prosessit toimivat, on aika kasvattaa kauppaa kannattavasti – ei riskillä, vaan rakenteella.

Tuloksia, jotka muuttavat verkkokauppasi suuntaa

 

Ville Peltonen
Kotirobo.fi

Katsotaan, mikä jarruttaa kasvuasi – ja miten sen voi korjata

Jos haluat kumppanin, joka ei tarjoa geneerisiä kampanjoita vaan ymmärtää, miten asiakasarvoa rakennetaan, varaa suora etäpalaveri kanssamme.

Käydään yhdessä läpi, missä verkkokauppasi seisoo nyt – ja mitä vaaditaan, että se voi kasvaa kannattavasti.

Varaa aika, jutellaan ilman sitoumuksia.