Monimarkkinatoiminta vaatii selkeää rakennetta ja yhtenäistä strategiaa. Joyearbuds lähti murtamaan kausiluontoisen myynnin rajoja – ja rakensi kansainvälisestä verkkokaupasta hallitun kasvualustan.
Joyearbuds toimii useilla markkinoilla Euroopassa, mutta ennen yhteistyön aloitusta tekeminen oli vahvasti pirstaloitunutta. Verkkokaupparatkaisu ei palvellut kokonaisvaltaista kasvua, eikä sähköpostimarkkinoinnissa ollut pitkäjänteistä rakennetta. Myynti perustui kausipiikkeihin, kuten lahjasesonkeihin, eikä jatkuvaa ennustettavaa kasvua ollut.
Lähdimme uudistamaan verkkokaupan rakennetta ja viemään markkinointia selkeämpään, mitattavaan suuntaan. Verkkokaupan käyttöliittymä, tekninen rakenne ja kaupallinen logiikka päivitettiin tukemaan monimarkkinatoimintaa. Rinnalle rakennettiin Klaviyon avulla skaalautuva sähköpostimarkkinoinnin järjestelmä, joka keskittyy asiakasarvon kasvattamiseen, uudelleenostoihin ja automaatioihin.
“Saleslionin ehdoton vahvuus on intohimoinen suhtautuminen tekemiseen, tuloksiin ja jatkuvaan oppimiseen, jolloin se energia välittyy myös meidän toimintaamme ja tuottaa aivan eri tavalla tuloksia – Iso suositus.”
— Hexu, Toimitusjohtaja, Joy Planet Finland Oy
Boutique-toimintamallimme takaa, että kauppasi ei jää jalkoihin, vaan saa kaiken huomion ja asiantuntemuksen, mitä tarvitsee menestyäkseen.
Emme tarjoa bulkkipalveluita, vaan kohdistettua, täyden funnelin markkinointia, jossa yhdistyvät luovuus, data ja konversio-osaaminen.
Saleslionin Customer Revenue Optimisation -palvelu auttaa verkkokauppoja kasvamaan kannattavasti asiakasarvoa kehittämällä – ei lisäämällä mediabudjettia, vaan tekemällä ostokokemuksesta tehokkaampi, sitouttavampi ja toistuvampi.
Rakennamme markkinoinnin, teknologian ja asiakaskokemuksen yhdeksi toimivaksi strategiaksi.
Tilaa uutiskirjeemme saadaksesi tuoreimmat päivitykset ja markkinointivinkit
Tilauksella hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja vastaanotat meiltä ajankohtaisia päivityksiä.
Pikalinkit
© 2025 Saleslion.fi. Kaikki oikeudet pidätetään.