Skip to content

joyearbuds.com

Myynnin sylkisyydestä tasaiseen hallittuun kasvuun

Monimarkkinatoiminta vaatii selkeää rakennetta ja yhtenäistä strategiaa. Joyearbuds lähti murtamaan kausiluontoisen myynnin rajoja – ja rakensi kansainvälisestä verkkokaupasta hallitun kasvualustan.

Lähtötilanne

Joyearbuds toimii useilla markkinoilla Euroopassa, mutta ennen yhteistyön aloitusta tekeminen oli vahvasti pirstaloitunutta. Verkkokaupparatkaisu ei palvellut kokonaisvaltaista kasvua, eikä sähköpostimarkkinoinnissa ollut pitkäjänteistä rakennetta. Myynti perustui kausipiikkeihin, kuten lahjasesonkeihin, eikä jatkuvaa ennustettavaa kasvua ollut.

Ratkaisu

Lähdimme uudistamaan verkkokaupan rakennetta ja viemään markkinointia selkeämpään, mitattavaan suuntaan. Verkkokaupan käyttöliittymä, tekninen rakenne ja kaupallinen logiikka päivitettiin tukemaan monimarkkinatoimintaa. Rinnalle rakennettiin Klaviyon avulla skaalautuva sähköpostimarkkinoinnin järjestelmä, joka keskittyy asiakasarvon kasvattamiseen, uudelleenostoihin ja automaatioihin.

Tulokset

  • Uudelleenostajien määrä on kasvanut selvästi
  • Myynti on muuttunut tasaisemmaksi ja ennustettavammak
  • Myynnin syklisyys on murtunut
  • Verkkokaupan kaupallinen rakenne tukee nyt kansainvälistä, pitkäjänteistä kasvua
  • Joyearbuds ei enää elä vain sesongeista, vaan rakentaa arvoa joka päivä

“Saleslionin ehdoton vahvuus on intohimoinen suhtautuminen tekemiseen, tuloksiin ja jatkuvaan oppimiseen, jolloin se energia välittyy myös meidän toimintaamme ja tuottaa aivan eri tavalla tuloksia – Iso suositus.”
Hexu, Toimitusjohtaja, Joy Planet Finland Oy

Saleslion – Kasvun kumppani verkkokaupoille

Boutique-toimintamallimme takaa, että kauppasi ei jää jalkoihin, vaan saa kaiken huomion ja asiantuntemuksen, mitä tarvitsee menestyäkseen.

Emme tarjoa bulkkipalveluita, vaan kohdistettua, täyden funnelin markkinointia, jossa yhdistyvät luovuus, data ja konversio-osaaminen.

 

Saleslionin Customer Revenue Optimisation -palvelu auttaa verkkokauppoja kasvamaan kannattavasti asiakasarvoa kehittämällä – ei lisäämällä mediabudjettia, vaan tekemällä ostokokemuksesta tehokkaampi, sitouttavampi ja toistuvampi.

 

Rakennamme markkinoinnin, teknologian ja asiakaskokemuksen yhdeksi toimivaksi strategiaksi.