Liian moni yrittää kasvattaa verkkokauppaa mainosbudjetilla.
Me keskitymme siihen, mikä saa asiakkaan palaamaan – ja ostamaan uudelleen.
Customer Revenue Optimiser on malli, jolla kasvatamme asiakasarvoa, ostoskorien kokoa ja toistuvuutta.
Ei yksittäisiä kampanjoita, vaan systemaattista työtä sähköpostien, uudelleenmarkkinoinnin, konversio-optimoinnin ja asiakasdatan avulla.
Asiakkaat ostavat useammin
Ostoskorien arvo kasvaa
Asiakassuhteet pidentyvät
Parempi kannattavuus ilman jatkuvaa mainosbudjetin kasvattamista.
Korkeampi elinkaariarvo jokaiselle asiakkaalle.
Selkeä suunnitelma, miten saat asiakkaat palaamaan yhä uudelleen.
Tämä palvelu sopii erityisesti verkkokauppiaalle, joka haluaa rakentaa pitkäikäisiä asiakassuhteita – ei kilpailla pelkillä alennuksilla.
Aloitetaan analyysillä siitä, mikä jarruttaa kasvuasi juuri nyt.
Sen jälkeen rakennamme koneiston, joka tuottaa tulosta kertaostosten sijaan asiakassuhteilla.
Kivuton.fi on kasvanut Suomen johtavaksi lemmikkien erikoisruokaverkkokaupaksi.
Tilaa uutiskirjeemme saadaksesi tuoreimmat päivitykset ja markkinointivinkit
Tilauksella hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja vastaanotat meiltä ajankohtaisia päivityksiä.
Pikalinkit
© 2025 Saleslion.fi. Kaikki oikeudet pidätetään.