Verkkokauppa

Paras verkkokauppa alusta

KARI HARJU

KARI HARJU

linkedin

Kari Harju on internetmarkkinoinnin asiantuntija ja Saleslion Suomi Oy:n toimitusjohtaja. Kari Harju on toiminut yrittäjänä yli 15 vuotta.

Tässä oppaassa vertaillaan parasta 10 verkkokauppa-alustaa verkkoliiketoiminnan aloittamiseksi. Tutustu näiden suosittujen ohjelmistotuotteiden ominaisuuksiin ja hinnoitteluun.

Verkkokaupan harjoittaminen on jännittävää. Voit valita yrityksesi nimen, luoda logon ja rakentaa verkkosivuston jakamaan tuotteesi maailman kanssa.

Mutta—vaikka on helppo uppoutua tehtäväluetteloon, on myös tärkeää ajatella, mihin yrityksesi on matkalla. Mitä työkaluja tarvitset tulevaisuudessa?

Harkitse koko liiketoimintasuunnitelmaasi, kun tarkastelet näitä verkkokauppa-alustoja.

Mikä on verkkokauppa-alusta?

Verkkokauppa-alusta sisältää ohjelmiston verkkokaupan rakentamiseen ja käyttämiseen sekä muihin vähittäiskaupan tehtäviin, kuten markkinointiin, varastonhallintaan ja maksujenkäsittelyyn.

Parhaat verkkokauppa-alustat mahdollistavat kauppiaiden suunnitella ainutlaatuisia verkkosivustoja ja hallita liiketoimintaansa sitä mukaa kun se kasvaa ja kehittyy.

Tässä on yleiskatsaus parhaista verkkokauppa-alustoista vuodelle 2024 auttamaan sinua tekemään oikean valinnan asiakkaillesi.

10 parasta verkkokauppa-alustaa


  1. Shopify

Shopify on paras verkkokauppa-alusta. Sen itse isännöity ohjelmisto auttaa sinua myymään kaikkialla, missä asiakkaasi ovat, tarjoamalla ominaisuuksia kaikkien vähittäiskaupan osa-alueiden käsittelyyn verkkosivuston suunnittelusta nopeaan toimitukseen.

Shopify-kauppiailla on kattava yleiskuva toiminnastaan yhdestä takahuoneesta. Voit keskittyä verkkokauppasi optimointiin, laajentaa näkyvyyttäsi myymällä sosiaalisessa mediassa tai kokeilla suosittuja myyntimalleja, kuten dropshipping.

Kun brändisi kasvaa, Shopify maksimoi myyntipotentiaalisi. Shopifylla on internetin parhaiten konvertoiva kassajärjestelmä, kun taas Shopify POS tekee asiakkaiden palvelemisesta kasvotusten yksinkertaista ja synkronoi tilaukset takaisin hallintapaneeliisi.

Hallitse varastoa ja toimita tuotteet asiakkaille Shopify Fulfillmentin avulla.

Luo tuotekuvauksia ja keskustele ostajien kanssa Shopifyn tekoälyavustajan avulla.

Käsittele kansainvälisiä valuuttoja, veroja ja toimituksia globaalien myyntityökalujen avulla.

Tavoita epäröivät ostajat hylättyjen ostoskorien palautuksella ja sähköpostimarkkinointikampanjoilla.

Toimita tilaukset liikkeellä käyttämällä Shopifyn mobiilisovellusta.

Kehitä kauppaasi tuhansilla kolmannen osapuolen sovelluksilla Shopify App Storessa.

Shopifyn avulla voit aloittaa verkkokauppasi omalta sohvaltasi ja kasvaa kansainväliseksi brändiksi kivijalkamyymälän kanssa. Et olisi ensimmäinen Shopifyn kauppias, joka tekee niin.

Hinta: 29 dollaria kuukaudessa vuosittain maksettuna.

Integroidut myyntikanavat: Facebook, Instagram, Google, Walmart Marketplace, eBay ja Amazon.

Mobiilisovelluksen ominaisuudet: Valikoima mobiilityökaluja verkkoliiketoimintasi täydelliseen hallintaan.

Kassajärjestelmä -POS: Kyllä.

Luelisää Shopify verkkokaupasta


2. Wix

Wix on vedettävään ja pudotettavaan verkkosivujen rakentaja, jossa on mukautettavat mallit, verkkotallennus ja verkkotunnuksen rekisteröinti. Voit rakentaa perussivuston ilmaiseksi, mutta sinun on päivitettävä maksulliseen suunnitelmaan käyttääksesi verkkokaupan ominaisuuksia.

Verkkokauppiaiden osalta Wix hyväksyy verkkomaksuja, seuraa tilauksia ja auttaa sinua hallitsemaan tilauksia useista kanavista.

Wixillä on kuitenkin puutteita, joita monet tuotteisiin perustuvat yritykset tarvitsevat. Esimerkiksi siinä ei ole sisäänrakennettuja vähäisen varaston hälytyksiä, ja muita tärkeitä varastonhallinnan ominaisuuksia puuttuu. Saadaksesi nämä ominaisuudet ja mahdollisuuden myydä sosiaalisessa mediassa, sinun on käytettävä kolmannen osapuolen sovelluksia. Tutustu siihen, miten Wix vertautuu Shopifyhin.

Plussat:

Täysin isännöity

Ilmainen perussuunnitelma

Miinukset:

Seuranta ja analytiikka vaativat maksullisen suunnitelman

Sivustoja ei voi siirtää

Puute varastonhallintaominaisuuksista

Hinta: Business Basic -suunnitelma alkaa 27 dollarista kuukaudessa vuosittain maksettuna.

Integroidut myyntikanavat: Facebook ja Instagram vaativat kolmannen osapuolen sovelluksen, Ecwidin.

Mobiilisovelluksen ominaisuudet: Kyky hallita verkkosivustoasi, vaikka siltä puuttuvat keskeiset liiketoiminnan työkalut, kuten varastonhallinta, ja vaatii erillisen sovelluksen mobiilipisteen käyttöä varten.

Kassajärjestelmä -POS: Kyllä.


3. BigCommerce

BigCommerce on suuryritysten käyttämä verkkokauppa-alusta. Kuten Shopify ja Wix, se tarjoaa verkkotallennuksen ja mukautusvaihtoehdot verkkokauppasi lisäksi myös kansainväliseen myyntiin, hakukoneoptimointiin ja tuotteiden listaukseen markkinapaikoilla.

Koska BigCommerce on suunniteltu suurille yrityksille, jotkut kauppiaat kokevat sen puuttuvan yksinkertaisuudesta ja joustavuudesta.

Helpon ja joustavan käyttöliittymän tarve oli merkittävä tekijä vaatebrändi Grace & Lace:n päätöksessä siirtyä alustalta. Se siirtyi Shopify Plus -alustalle, Shopifyn yritysratkaisuun, hyödyntääkseen kauppiaiden keskeistä ekosysteemiä. Lue, miten BigCommerce vertautuu Shopifyhin.

Plussat:

Täysin isännöity

Hallintatyökalut suurille yrityksille

Miinukset:

Ei luonnollista myyntipistettä (POS)

Kalliit teemat

Joidenkin kauppiaiden mielestä suunnittelutyökalut puuttuvat käyttäjäystävällisyydestä

Hinta: Suunnitelmat alkavat 29 dollarista kuukaudessa vuosittain maksettuna.

Integroidut myyntikanavat: Google Shopping, Facebook, hintavertailumoottorit, eBay, Amazon, Walmart, Etsy ja Instagram.

Mobiilisovelluksen ominaisuudet: Näytä analytiikkaa, päivitä tilauksia, hallitse varastoa ja tuotteita, ja etsi asiakkaita; jotkut ominaisuudet ovat saatavilla vain Androidilla.

Kassajärjestelmä -POS: Kyllä.


4. Adobe Commerce (formerly Magento)

Adobe Commerce on ei-isännöity verkkokauppa-alusta, joka on suunniteltu kehittäjille. Se tarjoaa paljon joustavuutta brändeille, jotka haluavat räätälöidyn verkkosivuston, mutta käyttäjien on todennäköisesti tarvittava sisäinen kehittäjä ylläpitämään sivustoaan ja saadakseen parhaan hyödyn alustasta. Adobe Commerce puuttuu myös valmiista työkaluista saumattoman monikanavastrategian luomiseen. Sosiaalisen kaupan tai markkinapaikkojen myynnin käynnistämiseen ei ole helppoa tapaa – sama pätee kansainvälisten tapahtumien käsittelyyn.

Plussat: Tukee mukautettuja kaupan suunnitteluja

Miinukset:Isännöinti ei sisällyVaatii teknistä osaamistaPuuttuu valmiista työkaluista Hinta: Vain mukautettu hinnoittelu. Integroidut myyntikanavat: Amazon. Mobiilisovelluksen ominaisuudet: Ei. 

Kassajärjestelmä -POS: Kyllä: Kolmannen osapuolen laajennukset saatavilla. 


5. WooCommerce

Woocommerce-tuotekuvausten muokkaustyökalu WordPressin hallintapaneelissa.

WooCommerce ei ole itsenäinen verkkokauppa-alusta, vaan se on ilmainen ja avoimen lähdekoodin liitännäinen blogialusta WordPressille. Se muuntaa WordPressin sisältöpainotteisen verkkosivuston kaupaksi, mukaan lukien tuoteluettelot, ostoskori ja kassatoiminnot niille käyttäjille, jotka haluavat myydä verkossa.

Lisämaksullisten laajennusten avulla voit käyttää WooCommercea luodaksesi kehittyneen verkkokaupan, mukaan lukien mukautettavat teemat, toimituksen, turvallisuuden ja muut perustoiminnot. Sekä alkuperäisiä WooCommerce-laajennuksia että kolmannen osapuolen laajennuksia on saatavilla.

Vaikka jotkut kauppiaat arvostavat tätä mahdollisuutta valita haluamansa ominaisuudet, monet kokevat WooCommercen lisäosarakenteen haitaksi. Kun kaupan eri toiminnot ovat hajallaan liitännäisten ja laajennusten verkon yli, voi olla vaikea pitää kirjaa siitä, kuinka paljon maksat kokonaisuudessaan – ja tämä on vielä erillään WordPress-sivuston isännöinnin ja ylläpidon kustannuksista.

Plussat:

Yli 6 000 integraatiota

Aktiivinen asiantuntijayhteisö

Miinukset:

Vain WordPress-sivustoille

Itse isännöity

Vaatii kauppiaita hallitsemaan useita kustannuksia ja liitännäisiä

Hinta: Ilmainen perusliitännäinen (lisätoiminnot ja verkkosivuston isännöinti ovat lisämaksullisia).


6. Squarespace

Kotisivu kodintarvikkeisiin erikoistuneesta verkkokaupasta, joka on suunniteltu käyttäen Squarespace-verkkokauppaalustaa.

Kuten Wix, Squarespace on vetäytymiseen perustuva verkkosivuston rakentaja, joka tarjoaa ominaisuuksia verkkokaupoille, kun päivität korkeamman hinnan suunnitelmaan.

Kun olet päivittänyt, voit muuntaa verkkosivustosi verkkokaupaksi ja lisätä kassan, joka hyväksyy maksut Stripe-, PayPal-, Apple Pay- ja Afterpay-palvelujen kautta. Siellä on myös varastonseuranta- ja hallintatoimintoja, kuten mahdollisuus tulostaa toimitustarroja, sekä vaihtoehto myydä tilausperusteisia tuotteita.

Jos ylläpidät Squarespace-verkkosivustoa eikä sinulla ole aikomusta päivittää kauppasuunnitelmaan, voit lisätä Shopify Buy Buttonin sivustollesi vain 5 dollarilla kuukaudessa. Saat pienen upotettavan koodinpätkän napille ja mahdollisuuden myydä rajattomasti tuotteita Shopifyn turvallisen kassan kautta yli 100 maksunvälittäjän kanssa. Lue, miten Squarespace vertautuu Shopifyhin.

Plussat:

Ammattimaisesti suunnitellut mallit

Ei transaktiomaksuja

Miinukset:

Ei ole keskittynyt pelkästään verkkokauppaan

Rajoitettu monikanavainen myyntituki

Teeman CSS- ja HTML-muokkaaminen on vaikeaa

Hinta: Peruskauppasuunnitelma alkaa 27 dollarista kuukaudessa vuosittain maksettuna.

Integroidut myyntikanavat: Shopping Feed -laajennus, jolla voit myydä rajattomasti tuotteita Amazonissa, eBayssä, Etsyssä ja Google-toimintojen kautta.

Mobiilisovelluksen ominaisuudet: Verkkosivuston muokkaus, toimitustarrojen skannaus, tilausten hallinta, varastonhallinta ja asiakasviestintä.

Kassajärjestelmä -POS: Kyllä: Saatavilla mobiilisovelluksen kautta.


7. Volusion

Volusion on yksi vanhimmista verkkokauppa-alustoista. Se lanseerattiin vuonna 1999, ja se auttaa pienyrityksiä pääsemään verkossa ilman ylimääräisiä ominaisuuksia. Voit luoda etusivun ja tuotesivuja sekä integroitua yli 30 maksunvälityspalvelun kanssa.

Volusionilla ei ole ilmaista suunnitelmaa, eikä voit myydä digitaalisia tuotteita. Joten, jos haluat myydä e-kirjoja tai musiikkia, tarvitset toisen verkkokauppa-ratkaisun.

Plussat:

24/7 tuki

Käyttäjäystävällinen verkkosivuston rakentaja

Miinukset:

Rajoitetut ominaisuudet perussuunnitelmassa, joka on silti kallis

Suunnitelmilla on rajoitukset myyntimäärälle ja tuoteluetteloille

Ei ilmaista SSL-turvallisuutta

Ei tukea digitaalisille tuoteluetteloille

Hinta: Suunnitelmat alkavat 31,50 dollarista kuukaudessa, kun maksetaan vuosittain.

Integroidut myyntikanavat: Ei.

Mobiilisovelluksen ominaisuudet: Ei.

Kassajärjestelmä -POS: Kyllä: Saatavilla lisäominaisuutena.


8. OpenCart

OpenCart on ilmainen, avoimen lähdekoodin verkkokauppa-alusta, joka on helppo ottaa käyttöön. Alusta mahdollistaa useiden kauppojen luomisen ja hallinnoinnin, ja siinä on kojelauta, joka näyttää tärkeät mittarit, kuten myynnin ja uusien asiakkaiden määrän.

OpenCartissa on yli 13 000 moduulia ja ilmaista teemaa, joihin voit rakentaa oman verkkosivustosi, sekä paljon integrointivaihtoehtoja liittääksesi työkalusi yhteen.

Plussat:

Ilmainen ja avoimen lähdekoodin

Miinukset:

Rajoitetut markkinointi- ja myyntiominaisuudet

Itse isännöity

Hinta: Ilmainen.

Integroidut myyntikanavat: Ei.

Mobiilisovelluksen ominaisuudet: Vaihtelee.

POS: Kyllä.


9. Vilkas

Vilkas on suomalainen verkkokauppa-alusta suljetulla lähdekoodilla. Alustasta on saatavilla neljä erilaista vaihtoehtoa: Vilkas Now, Vilkas Suite, Vilkas Go ja Vilkas Verkkoapteekki. Vilkas vaikuttaa soveltuvan monipuolisesti erilaisiin liiketoimintatarpeisiin, mutta Verkkokauppa-alustat Suomessa 2021 -raportin mukaan se näyttää erityisesti suosituimmalta alle 50 000 euron liikevaihtoa tekevien verkkokauppojen keskuudessa.

Vilkkaan sivuilla on selkeästi listattu eri alustojen hinnat, koot ja ominaisuudet.

Vilkas tarjoaa myös ilmaisen 30 päivän kokeilujakson, jonka aikana käyttäjä voi testata, sopiiko alusta omiin tarpeisiinsa. On kuitenkin tärkeää huomata, että jos haluaa jatkaa Vilkkaan käyttöä kokeilujakson jälkeen, käyttösopimus alustasta on tehtävä erikseen, muuten verkkokauppa sulkeutuu kokeilujakson päätyttyä.

Kaupan kokoa on mahdollista muuttaa tarpeen mukaan MyVilkas-palvelun kautta. Lisäksi Vilkas tarjoaa erilaisia lisäpalveluita, kuten markkinointiin, kirjanpitoon ja ulkoasun uudistamiseen liittyviä palveluja.


10.Mycashflow

MyCashflow on suomalainen verkkokauppapalvelu, joka tarjoaa työkaluja verkkomyyntiin erilaisille yrityksille. Sen hallintapaneeli sisältää valmiiksi integroidut yleisimmin käytetyt maksutavat ja logistiikkatyökalut. Alusta mahdollistaa sekä pienempien että kasvavien verkkokauppojen ylläpidon, niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. MyCashflow tarjoaa mahdollisuuden kokeilla verkkokaupparatkaisujaan 30 päivän ilmaisjaksolla. Lisäksi alusta tarjoaa kattavan opastuksen verkkokaupan pyörittämiseen sekä asiantuntevaa asiakaspalvelua kaikissa kysymyksissä.

Mitä tyyppisiä verkkokauppa-alustoja on olemassa?

Jotta verkkokauppasi olisi yleisön saatavilla, sinun on oltava hosting-ratkaisu. Hosting tallentaa tietosi palvelimelle, mikä mahdollistaa internetin käyttäjien vierailemisen sivustollasi ja kaiken sisällön katsomisen.

Jokainen verkkosivusto on jossain hostattuna, eli sillä on omistettu palvelintila tarjoajalta. Joillakin verkkokauppa-alustoilla on sisäänrakennettu hosting, kun taas toiset vaativat itsehostausta tai avoimen lähdekoodin hostingia.

  1. Isännöity (pilvi)Jotkut verkkosivuston rakentajat tarjoavat isännöidyn alustan. Tässä tapauksessa sinun ei tarvitse huolehtia itsehostauksen tai kolmannen osapuolen hostingin sekamelskasta ja siihen liittyvistä lisämaksuista. Esimerkiksi Shopify-kaupat sisältävät verkkosivustojen hostingin jokaisessa suunnitelmassa.Kaikki Shopify-päivitykset ovat automaattisia ja huolettomia, joten sivustosi on aina ajan tasalla. Isännöidylle verkkokauppa-alustalle rakentaminen antaa sinulle enemmän vapautta keskittyä liiketoimintasi pyörittämiseen eikä palojen sammuttamiseen, joita aiheutuu käyttökatkoista ja vikojen korjaamisen tarpeesta.
  2. Itse isännöityItse isännöidyt tai ei-isännöidyt verkkokauppa-alustat edellyttävät kauppiailta oman palvelintilan käyttämistä tai sen vuokraamista hosting-palveluntarjoajalta. Tämä monimutkaistaa verkkosivuston hallintaa, koska olet vastuussa päivityksistä, ylläpidosta ja virheiden korjauksista. Itse isännöinti vaatii suuremman sisäisten resurssien allokaation, joita voisit muuten käyttää muualle.Itse isännöidyt alustat ovat yleensä avoimen lähdekoodin, ja käytät kolmatta osapuolta isännöimään verkkosivustosi tietoja. Kolmannen osapuolen hankintavaihtoehdot veloittavat palveluistaan maksuja, jotka kertyvät nopeasti. Nämä hosting-palvelut käyttävät usein porrastettuja hinnoittelumalleja, joten niillä, jotka ovat alimmilla suunnitelmilla, ei ole paljon asiakastukea. Tämä voi jättää sinut pulaan tärkeinä aikoina, kuten liikenteen kasvaessa odottamattoman lehdistökattavuuden jälkeen.

Mitkä ovat itse isännöidyn ja pilvi-isännöidyn etujen erot?

Itse isännöidyt verkkokauppa-alustat tarjoavat korkean tason räätälöitävyyttä ja hallintaa. Koska järjestät verkkosivustosi hostingin, sinulla on vapaus vaihtaa palvelimia, muokata koodia ja luoda yksilöllinen verkkokaupan asennus.

Tämä kuitenkin edellyttää itse isännöinnin vastuuta. Sinun on varmistettava, että asiakastiedot ovat turvallisia ja suojattuja ja käsiteltävä kaikki tekniset ongelmat, jotka ilmenevät.

Nämä verkkokauppa-alustan hallinnan avaintekijät käsitellään pilvi-isännöintiratkaisulla. Sisäänrakennetut turvatoimenpiteet ja automaattiset päivitykset varmistavat, että verkkokauppasi toimii aina uusimmalla ohjelmistoversiolla.

Kun valitset parasta verkkokauppa-alustaa, huomio nämä:

Jos olet aloittanut liiketoiminnan ja olet valmis valitsemaan parhaiten sinulle sopivan verkkokauppa-alustan, on useita seikkoja otettava huomioon. Paras verkkokauppaohjelmisto sinulle voi erota parhaasta alustasta toiselle kauppiaalle – sinun on harkittava ainutlaatuisia liiketoiminnan tarpeitasi ja tavoitteitasi.

Arvioidessasi vaihtoehtojasi varaa aikaa arvioida erityisesti nämä ominaisuudet:

  1. Turvallinen ja luotettava kassa ja maksuyhdyskäytävät Kassatoiminto on verkkokauppasivustosi ydin. Tarvitset suojatun ja luotettavan tavan hyväksyä maksut samalla varmistaen, että prosessi on nopea ja vaivaton ostajille. Esimerkiksi Shop Pay parantaa kassanopeutta neljällä kertaa. Shopify tarjoaa myös helpon integraation yli 100 maksuyhdyskäytävän kanssa, jotta voit tarjota sopivimmat maksuvaihtoehdot yleisöllesi, missä tahansa maailmassa.On myös erittäin tärkeää herättää luottamusta tällä vaiheella, joten haluat mahdollistaa tutut maksutavat, kuten mobiililompakot ja PayPal. Nämä tunnetut alustat voivat tehdä asiakkaiden maksutietojen antamisesta mukavampaa ja samalla yksinkertaistaa heidän kassaprosessiaan.
  2. Verkko- ja offline-myyntivaihtoehdot Hyvän verkkokauppa-alustan tulisi integroida saumattomasti online- ja offline-myyntikanavasi. Tämä tarkoittaa fyysisen myyntipisteen (POS) järjestelmää, joka synkronoidaan verkkokauppasi kanssa.Harkitse myös saatavilla olevia POS-laitteita. Tekeekö alusta omia POS-laitteitaan, vai joudutko käyttämään kolmatta osapuolta? Onko käteviä vaihtoehtoja tapahtumien, markkinakojujen tai puhelimen kautta tapahtuvien transaktioiden käsittelyyn?
  3. Isäntäympäristö Verkkotunnuksen isäntä vaikuttaa verkkokauppasivustosi kustannuksiin, suorituskykyyn ja turvallisuuteen. Luotettava isännöintipalveluntarjoaja varmistaa, että sivustosi on aina saatavilla, latautuu nopeasti ja on suojattu kyberuhilta.Jotkut verkkokauppa-alustat, kuten Shopify, sisältävät hostingin. Oman verkkosivustosi isännöiminen tuo mahdollisuuden lisääntyneeseen hallintaan ja mukauttamiseen, mutta kasvattaa myös tietoturva- ja teknisten ongelmien riskiä.
  4. Varastonhallinta ja lähetys Jos tarkoituksesi on myydä vakavasti, on järkevää valita verkkokauppa-alusta, joka auttaa sinua seuraamaan varaston tasoa, hallitsemaan toimittajia ja automatisoimaan uudelleentilausprosesseja.Etsi alustaa vahvoilla lähetysvaihtoehdoilla, mukaan lukien mahdollisuus integroitua kuriiripalveluihin, tarjota erilaisia ​​lähetysvaihtoehtoja asiakkaille ja käsitellä palautuksia.
  5. Markkinointi- ja asiakaskasvutyökalut SEO-työkalut, sähköpostimarkkinointityökalut, kuten Klaviyo sosiaalisen median integraatio ja asiakasarvostelutoiminnallisuus auttavat sinua kehittämään jatkuvaa markkinointistrategiaa.Riippumatta toimialastasi, sinun on investoitava aikaa verkkokauppasi edistämiseen ja brändin rakentamiseen – ja oikea verkkokauppa-alusta auttaa sinua siinä. Etsi edistyneitä ominaisuuksia, kuten kanta-asiakasohjelmat, räätälöidyt suositukset ja asiakassegmentointi. Lue lisää verkkokaupan mainostamisesta.
  6. Turvallisuusominaisuudet Turvallisuus on ensisijaisen tärkeää verkkokaupassa. Alustasi tulisi tarjota vahvat turvatoimet yrityksesi ja asiakkaiden tietojen suojaamiseksi. Tähän sisältyvät SSL-varmenteet, kaksivaiheinen todennus ja noudattaminen PCI DSS -standardeja turvalliseen maksunkäsittelyyn.
  7. Liiketoiminta- ja taloushallinnon ominaisuudet Oikea verkkokauppa-alusta tarjoaa myös ominaisuuksia, jotka auttavat sinua hallitsemaan liiketoimintaasi ja talouttasi. Tähän kuuluvat myyntiraportointi ja analytiikka, verolaskenta ja integraatio kirjanpito-ohjelmistoon.
  8. Tuki Lopuksi harkitse verkkokauppa-alustan tarjoaman asiakastuen tasoa. Etsi alustoja, jotka tarjoavat 24/7 tukea useiden kanavien kautta, mukaan lukien puhelintuki, sähköposti ja live chat.Itsepalveluresurssit, kuten opetusohjelmat ja tietokanta-artikkelit, ovat myös hyviä nopeisiin korjauksiin.

Verkkokaupan markkinointi ja uudet mahdollisuudet

Tämän päivän verkkokaupan ympäristö on erittäin kilpailtu, ja menestyminen vaatii tehokasta ja monipuolista markkinointistrategiaa.

LUE LISÄÄ
Verkkokaupan markkinointi ja uudet mahdollisuudet
MUUT ARTIKKELIT

JUTTELE KANSSAMME

Kerromme miten,
verkkokauppasi voisi kasvaa

VARAA ILMAINEN AUDITOINTI